تردمیل تاپ شیپ 6550 ، تردمیل خانگی چند کاره ساخت کشور چین که با قدرت موتور 2.5 اسب بخار و ابعاد تسمه 51×140 سانتی متر که فضای مناسبی برای دویدن فراهم می کند تا وزن 130 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 15 درجه قابل تنظیم است.حداکثر سرعت ورزشکار بر روی این تردمیل به 18 کیلومتر در ساعت می رسد.

دکمه تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران پیشگیری می کند، ضربه گیر SDS که از مفاصل، عضلات و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، 5 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 4 برنامه دستی، 2 عدد دمبل 1.5 کیلوگرمی، 2 عدد دمبل 2 کیلوگرمی، ماساژور برقی ، کش ایروبیک، تخته شنا، پایه دراز و نشست برای انجام حرکات تکمیلی، قابلیت پخش موسیقی توسط USB و mp3، اسپیکر، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از امکانات این تردمیل به شمار می آید.

این دستگاه با ابعاد 136×89×189 سانتی متر و وزن 100 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، مدت تمرین، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را نشان می دهد. تردمیل تاپ شیپ 6550 شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.